onsdag 14 november 2012

FUCK CANCER!

Det finns få saker som gör mig så arg som alla onödiga sjukdomar i världen, när min pappa fick cancer för 7 år sedan rasade hela vår värld, det tar ett tag att resa sig efter ett sånt slag, men jag har alltid sagt till mig själv; Så länge du andas, fortsätt. Det finns ingen tid att sitta och vänta på att livet ska hitta dig. Det hjälper ingen att erkänna sig besegrad, det hjälper ingen att lägga sig ner och dö, när det är meningen att du ska leva!

Klickade hem en tröja från Ungcancershop ikväll, som en tidig julklapp till mig själv. Känns bra att kunna bidra om än med nått litet. Skänker regelbundet pengar till cancerforskningen i hopp om ett botemedel för min pappa och alla andra människor som kämpar mot denna onda sjukdom. Men man kan alltid göra lite till, tillsammans är vi starka!


(bild lånad från Ungcancershop)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar