torsdag 15 november 2012

Sweat is just fat crying

Släpade mig till gymmet i morse trots att hela kroppen kändes som överkokt spagetti. Hela dagen blir så mycket bättre om man börjar med att träna tycker jag! Det gäller bara att påminna sig om det när man har en trött dag!

Började träna regelbundet igen för drygt en månad sedan, efter lite mindre än ett års uppehåll, och jag börjar redan se resultat, bara det gör det ju roligare att röra på fläsket!
Jag mäter midja och rumpa varje vecka istället för att väga mig, man ser resultat mycket lättare på det sättet. Då slipper man tappa motivationen om man inte ser nån förändring på vågen!

Lite tråkigt att jag glömde ta en Före bild när jag började träna, men det är lite sent att sura över nu! Slänger med en bild efter 1mån istället, så såg den INTE ut för en månad sen ;)


Nu är jag redo för jobb!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar