onsdag 21 november 2012

Hit me, bitch!

Var på body combat för första gången ikväll och blev positivt överraskad! Gruppass är inte riktigt min grej men detta va faktiskt kul! Jag blev inte så äckligt trött som jag blivit på tidigare pass, kanske är för att jag kommit långt sen dess också! Man hade ett skönt flow hela tiden, pulsen och flåset hölls på en jämn nivå och man kunde aktivera musklerna lättare. Samtidigt som det inte var så fruktansvärt jobbigt så svettades jag som en gris! Var helt sjöblöt efteråt.. Men trött på ett skönt sätt, det var fokus på slag och sparkar samtidigt som man höll balansen och använde styrka. Sjukt kul! Kommer garanterat gå dit igen! Det är min PT som håller i passen dessutom, ett litet plus för min del.

Nu sitter jag i soffan och inväntar Greys anatomy, med en efter träning-drink i näven. Kommer somna gott inatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar