lördag 17 november 2012

If you still look good when you're done, Darling, you're doing it wrong!

Helt slut. När klockan var halv 10 sprang jag ner till gymmet, eftersom jag inte hade så mkt tid idag ville jag vara så effektiv som möjligt. Körde tunga vikter och få rep med fokus på ben, rumpa och rygg. Avslutade med att göra slut mig själv med 30min löpning på bandet. Gillar när man är så trött att man knappt orkar gå hem igen!

Lämnar man gymmet och ser ut precis som när man gick in, då har man gjort nått fel! Hatar tjejer som står sminkade och stylade med sina tre kg vikter framför spegeln - vill bara skrika; Det där kan ni göra hemma, stå inte här och ta plats!
Det är ingen som bryr sig hur man ser ut på gymmet, man är i sin egen bubbla och fokuserar på sitt!

Nu ska jag åka till min kärlek som är på älgjakt, och bjuda svärisarna på pepparkakor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar